Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

ישנם מצבים שונים בחיים שבו האיש לא יכול לספק שותף סקס אמיתי. זה יכול להיות אימפוטנציה, מחלת השתן, סך הטרגדיה או האיבה.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים, אלה שרוצים לנצח בחגיגה, הליכה ישירות עם גברת בהירה. זה להרוויח מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

אבל אם הוא יודע איך להביא גברת לאורגזמה עם אצבעותיו ולשונו, ואז עד סוף החיים נשאר אדם.

התוכן של המאמר

1 אצבעות גירוי 2 טכניקת ביצוע

גירוי אצבעות

רוב הגברים מאמינים כי רק חבר אתה יכול להביא את הגברת לאורגזמה מהירה. למעשה, אם השותף לא יודע איך הסר עם ידיים ולשון, אומר שהוא לא יודע איך. 1 הזדווגות הגברת אינה מספיקה. לפני שתתחיל לספק את האצבעות האהובות, אתה צריך ודא כי הוא לרטום עם חומר סיכה טבעי. אם הספוגים הסקסיים שלה יבש, אדם חייב להרטיב לרוק שלהם. ללא הנאה הזאת היא תחווה כאב.

המקום הארוגני ביו ... Читать дальше »

Просмотров: 83 | Добавил: onera | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

לא כל הגברות לשקול להיות חובה שלהם להיות יפה כל הזמן טוב מטופח. מישהו, כפי שכולם אומרים, בת צעיר, סבור כי המראה הוא לא הבסיסי ביותר בנערה, מישהו עם הגיל, כבר לצאת נשוי, מרגיע ומניח לעצמו בבית, בסופו של דבר, ללכת לפני שלו בן זוג עם רחוץ, כפי שכולם יודעים, בראש, בתוך חלוק רחצה וללא מניקור. יש קטגוריה של נשים אשר מצדיקים את המראה הנלהב שלהם, כמו אנשים רגילים להביע, תעסוקה מופרזת בעבודה, לענייני בית, ילדים. באופן כללי, לא כל נציגי המין היפים מבקשים להיות כמו רובנו התרגלו לאיות, יפה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, מטופח היטב.

וגברים, בבירור, מערייכים את העיניים, כי זה צריך להיות תוהה כי הנציג, כפי שהיינו מדברים, הרצפה החזקה במצבים מסוימים היה מעדיף שלהם, כפי שכולם אומרים, מוזנחים וכבר תחת בן זוגו, כמו כולם אומר, בלונדינית צעירה וסקסית בחצאית מיני וגרביים.

בנות מן הסוכנות "רויאל" - ללא דופי בכל תחושה של הגברת. הם נראים אטרקטיביים, מדהימים, אלגנטי ויום ולילה. אחרי הכל, פגישות עם גברים יכולים לעבור כך לדבר לפחות באיזו ש ... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: onera | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

האם זה נכון כי היעדר יחסי מין לאחר לידת התינוק הוא רק תרחיש אפשרי? לקוחות Reddit מוכנים להביע את עולמם על בעיה זו.

התוכן של המאמר

1 להיות סקס או לא להיות?

להיות סקס או לא להיות?אני

"התחלנו לנסות אחרי 6 שבועות. זה היה כואב. יש לציין כי רגשות מוזרים. מאוחר יותר, בסופו של דבר, קניתי לעצמי כדורים בנרתיק ומתחיל אימון ללא שינוי. השרירים הגיעו לנורמה. גם אחרי תשעה שבועות אחרי הלידה, הכל לא היה כרגיל כרגיל, אבל סוף סוף יכולתי לקיים יחסי מין בלי, כראש, כאב נורא, "- קריאנית 17. "אנחנו ובן לבן הזוג שלי יוחזרו למין אחרי שלושה שבועות אחר כך (לא נראה שאני פערים מסיביים, רק כמה תפרים ורווחה לא רע). טוב מאוד להדגיש את מה שהייתי צריך לפעול בזהירות ובריאות. אבל התינוק שלי נראה לעבוד קצת חיישן מיוחד, וזה נוהג באותו רגע כשאני הולך לקיים יחסי מין.

היא לא צריכה לאוכל, אין צורך לשנות חיתולים ... נראה שהיא פשוט לא באמת עושה את אחותה!!! אה, "- נמחק.

"התחלנו לנסות אחרי 6-7 שבועות. אבל בסדר הכל ה ... Читать дальше »
Просмотров: 89 | Добавил: onera | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)