Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:24
איך להביא גברת לאורגזמה עם האצבעות שלך: סודות ההנאה

ישנם מצבים שונים בחיים שבו האיש לא יכול לספק שותף סקס אמיתי. זה יכול להיות אימפוטנציה, מחלת השתן, סך הטרגדיה או האיבה.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים, אלה שרוצים לנצח בחגיגה, הליכה ישירות עם גברת בהירה. זה להרוויח מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

אבל אם הוא יודע איך להביא גברת לאורגזמה עם אצבעותיו ולשונו, ואז עד סוף החיים נשאר אדם.

התוכן של המאמר

1 אצבעות גירוי 2 טכניקת ביצוע

גירוי אצבעות

רוב הגברים מאמינים כי רק חבר אתה יכול להביא את הגברת לאורגזמה מהירה. למעשה, אם השותף לא יודע איך הסר עם ידיים ולשון, אומר שהוא לא יודע איך. 1 הזדווגות הגברת אינה מספיקה. לפני שתתחיל לספק את האצבעות האהובות, אתה צריך ודא כי הוא לרטום עם חומר סיכה טבעי. אם הספוגים הסקסיים שלה יבש, אדם חייב להרטיב לרוק שלהם. ללא הנאה הזאת היא תחווה כאב.

המקום הארוגני ביותר ברוב הנשים הוא הדגדגן. אפילו נוגעים נוגעים לא גורם לאשר כאלה. לדברי האנטומיה, זהו אותו הצטברות של קצות עצבים כחבר הזכר.תביא את הגברת לאצבעות של אורגזמה לא קשה - אתה צריך לדעת את היסודות של הטכנולוגיה וכמה תכונות אישיות של האהוב. אבל מלבד אצבעות כמו אוננות, אתה יכול להשתמש הרבה פריטים אחרים - מ ירקות לטלפון נייד. ניתן גם לרכוש ויברטור או זרז הדגדגן - עכשיו לארוג של דגמים שונים עבור לפחות חלק טעם הארנק. דירות דיסקרטיות בצפון

אופקי. גבר מלטף את אצבעה משמאל לימין ומפני. אֲנָכִי. צריך להחליק מלמעלה למטה ומטה מתוק. רַדִיאָלִי. הוביל באצבע סביב הדגדגן.

לעורר את הגירוי צריך להיות קליט מעט, כדי לא לגרום לכאב גברת. כפי שהוא יזום, זה הכרחי לשפר את הקצב. חברה עצמה תיתן להבין את התנועה לה יותר סביר. ובכן, השותף צריך להיות מסתכל על תגובתה.

ביצוע טכניקה 2

הנאה כפולה תהיה, אם האיש שתי אצבעות תציג בנרתיק ויהיה חיכוך, אבל הדגדגן בבקשה. מזה הגברת תקבל אורגזמה בהירה. אם ללא שפה, אז זה צריך הראשון להתיישב יחד בין רגליה, אצבע ענקית מעוררת את הדגדגן, ואת המדד באמצע לעשות תנועות מתקדמות כמו חבר.

הטכנולוגיה להחליק צריך לעבור עם התרגשות חזקה חברה. אם חומר סיכה טבעי אינו מספיק, אתה יכול להשתמש מיוחד ג'ל עבור סקסי. לשפוך לשפוך סקס ספוגים ולהתחיל לנוע עם חלק הערווה, מתקלח לאט למטה. Neatty להציג שתי אצבעות ב הנרתיק, לשלוף ולהחליק בחזרה אל הפאב. וכך המשך לשיא תַעֲנוּג.

מהלכים יבולים בקנה אחד עם עבודתם של שתי הידיים. שוב בשפע לשמן את הידיים שלך עם ג'ל ולהציג שתי אצבעות לתוך הנרתיק ב פאלם הביט בצליל. סרטן כדי להפוך את פניו משמאל לימין, אז מול, מרגיש את כל התבליטים הפנימיים. עם כל היד השנייה כדי לעורר את הדגדגן. המשך לפני קבלת אורגזמה.

עדיין יש גירוי תמריץ אחורי. אבל זה מתאים רק עבור אלה זוגות כי הם במערכת יחסים ארוכה אחד מאה אחוז אמון חבר. עדינות כזו מבקשת שמירה מיוחדת של סטנדרטים היגייניים.מאז יש רוב הנשים אורגזמה clituent, במהלך הסקס המסורתי, נקודת הארוגני העיקרי אינו משתתף בתהליך. פירושו פאלוס אתה יכול רק לעורר את הקירות של הנרתיק. יש לו גם קצות עצבים, וזה נותן ליידי תענוג, אבל האורגזמה לא.

אחרי הכל, microflora ב פי הטבעת והנרתיק הוא שונה.

שפע כזה בחיי סקסי של שותפים / בני זוג גורמים לסערה של רגשות חיוביים. אם הכל נעשה בעדינות וטוב, הגברת תידחף מבלי. אחרי הכל, אצבעות ניתן להביא לאורגזמה אפילו יותר מחבר.

האיש משוכלל את אצבעותיו, ואז אחד מציג לתוך הפתיחה האחורית, 2 בנרתיק ומבצע תנועות תרגול. אצבע יד 2 פרובוקטים. מאוד ביסודו של דבר עם הערכה כזו לא לשנות את האצבעות בכמה מקומות. זה בלתי אפשרי לאפשר חיידקים טבעיים מן העיכול להיות בוולבה, הוא כרוך במחלות שונות.

כרגע, הנוער הוא אינטנסיבי מתאמן ליטוף, במיוחד אם חברה יותר בתולה. כאשר הצעיר התבגר, כדי לספק את ההווה תענוג, קודם כל צריך ללמוד. כרגע יש כמות עצומה ספרות מתאימה על איך תביא את הגברת לאורגזמה באצבעות. נכון, עבור בתולה טכניקות אינן מתאימות משום שהן קשורות לחדירה של הנרתיק.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע זרקו שיפוט שווא כי למעשה ליווי הוא משהו מביש, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל היחידות המעטות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

נוֹעַר אדם צריך לבחור נקודות ההפקדה המתאימות, לבחון זאת בערך ברמה תיאורטית, ולאחר מכן לתלות חברה.

עם מכשיר סקסי, אתה צריך לשמור על אצבעות שלך בראש שלי גֵהוּת. לפני גירוי של הדגדגן והנרתיק אתה צריך לשטוף את הידיים קפדני ולשמן אותם עם קרם לחות. בהחלט לחתוך את הציפורניים לא השבח Sponges מין עדין. מומלץ לדחות את אצבעותי, אם יש להם טבעות ושחיקות, קיים סיכון של זיהום נַרְתִיק.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

בעת גירוי הדגדגן, אישה חווה את ההנאה הגבוהה ביותר. Unspertation כדי לרצות את האיבר הזה נחשב בורות מקומה חזקה. איך ללעוס גברת? תשובה בסעיף התייחסות.ישנם שלושה סוגים של גירוי הדגדגן: ובכן, רוב אתה רוצה עבור אפשרות נשים רבות - Cunnilingus. זה נראה כאילו הגברת לא מבולבלת ולא התחתנה, היא עדיין רוצה לקבל ליטוף אוראלי מנוסים מאדם אהוב. לכן, בפועל, בפועל ושוב בפועל!

Просмотров: 81 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar