Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:23
מיידן סיפר על סקס לאחר הלידה

האם זה נכון כי היעדר יחסי מין לאחר לידת התינוק הוא רק תרחיש אפשרי? לקוחות Reddit מוכנים להביע את עולמם על בעיה זו.

התוכן של המאמר

1 להיות סקס או לא להיות?

להיות סקס או לא להיות?אני

"התחלנו לנסות אחרי 6 שבועות. זה היה כואב. יש לציין כי רגשות מוזרים. מאוחר יותר, בסופו של דבר, קניתי לעצמי כדורים בנרתיק ומתחיל אימון ללא שינוי. השרירים הגיעו לנורמה. גם אחרי תשעה שבועות אחרי הלידה, הכל לא היה כרגיל כרגיל, אבל סוף סוף יכולתי לקיים יחסי מין בלי, כראש, כאב נורא, "- קריאנית 17. "אנחנו ובן לבן הזוג שלי יוחזרו למין אחרי שלושה שבועות אחר כך (לא נראה שאני פערים מסיביים, רק כמה תפרים ורווחה לא רע). טוב מאוד להדגיש את מה שהייתי צריך לפעול בזהירות ובריאות. אבל התינוק שלי נראה לעבוד קצת חיישן מיוחד, וזה נוהג באותו רגע כשאני הולך לקיים יחסי מין.

היא לא צריכה לאוכל, אין צורך לשנות חיתולים ... נראה שהיא פשוט לא באמת עושה את אחותה!!! אה, "- נמחק.

"התחלנו לנסות אחרי 6-7 שבועות. אבל בסדר הכל הלך אלינו רק שישה חודשים מאוחר יותר. היתה לי רצון לקיים יחסי מין, השתמשנו בסיכה, אבל הבעיה היתה בצלקת שלי אחרי אפיזוטומיה. בנוסף, השרירים איבדו הטון, טוב, ובדרך כלל רדפו את ההרגשה, כאילו היה לי כל מה שהפך לחבורה מוצקה אחת.

עכשיו כבר עבר, בסופו של דבר, תשעה חודשים, כולם בסדר.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים מוצלחים שריפו במיוחד עם הרצון להיעלם במבט בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם אישה מרהיבה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

רופאים סבל כי יש צורך לחכות לבסוף במשך 6 שבועות על איך כולם אומללים כדי למנוע את הופעתה של זיהום.בן הזוג הוא בבית רק בסופי שבוע. הפעם הוא עשה את כל הבתים סביב הבית וקנה לי משחק וידאו שאני מרופד. איכשהו הכל זרמו בצורה חלקה לתוך סקס ..

"שלושה שבועות אחרי הלידה, בן הזוג שלי ואת בן הזוג שלי היו בבטחה סקס - דימום עד אז. הייתי צריך להתחנן לאשתי, כי הוא פחד מאוד לפגוע בי. היו כמה רגשות מוזרים באותם מקומות שבהם הוטלו התפרים, אבל עם הקדמה של חומר סיכה, עם הבחירה הנכונה של זווית חדירה, הכל בסופו של דבר יהיה בסדר.

במשך 2-3 שבועות, אנחנו כל הזמן השתמשו lubrikant, ומאוחר יותר הוא כבר היה בלעדיו, "נמחק.

"צרכנו הרבה חומר סיכה. הפעם הראשונה היתה איך זה התחיל להיות כואב, אבל השתמשתי ויברטור, אז זה היה קל יותר. פעמים שני היו כבר פחות כאב. הבעל שלי הוא בדרך כלל מדהים - הוא הקשיב לי, עשה כל מה שביקשתי לא למהר. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי התקשורת הוקמה היא המפתח לכל דבר. ", - Tristina7. "סוף שמונה שבועות לאחר הלידה, אנחנו ואת בן הזוג, החלטנו לקיים יחסי מין וסבלו צרות. הוא, בסופו של דבר, ניסה להיכנס בקפידה, הכל היה בסדר. מאוחר יותר, בסופו של דבר, ביקשתי ממנו להיכנס עמוק יותר והצטער עליה, האטנו.

השתמשנו סיכה, אבל אלה קונדומים מצולעים טיפשים! על החבילה לא נכתב כי הם מצולעים. הדבר האחרון שהייתי צריך באותו רגע - ההרגשה שהמפגינה מתפתלת בי!

לא סייעו לעובדה שהילד נמצא בחדר הסמוך לא ישן (אנחנו אבות נורא, אני יודע). באמת הרגשתי מאוד מקשיבה לבכי שלו. דירות דיסקרטיות בחיפה

בפעם הבאה ניסינו כשהילד כבר ישן. היה לנו יותר זמן, היינו בלי חדירה והכול היה בסדר, "- Hyphie.

"ארבעה חודשים אחרי הלידה, זה עדיין היה כואב. לא עבור כל אחד לא סוד שזה אפילו לא יובש, זה היה רק ​​צר מאוד. אני צריך להגיד מה המקרה ברקמת הצלקת - היו לי הפסקות 2 מעלות, "- Kzooolie. "הניסיון הראשון התרחש לאחר 6 שבועות. זה היה נורא ופגע. כולם יודעים שנכנענו, החליטו לחכות עוד. ברור כי הייתי שוב בתולה, "- JELESE111. "אני לא זוכר כמה זמן עבר, כנראה שבועות כמו 10. אִי נוֹחוּת. היתה לי קיסריאן, כך שהרגשות היו מוזרה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל דימום בכל פעם שזה היה כאילו ניאגרה נופל נשפכו אותי, - Travelerlh. "פושע לסיכה ולפעול טוב מאוד, לקרוא באופן טבעי! - הקדמה, prelude ושוב הקדמה. אבל לא לגעת בחזה, ולא לך להאכיל. ואכן, כבר עברתי שישה-עשר חודשים אחרי הלידה, אני בנקה ומין לפני הזמן לא נוח לא בריא. אני חושב שזה רק בגלל האכלה. אבל כולנו מצליחים בצורה חלקה כדי לענג, "- תמימים. "הניסיון הראשון נמנע כעבור שישה שבועות. שום דבר לא קרה. חיכיתי עוד כמה שבועות - זה היה כבר נורמלי. מאוחר יותר הם חיכו בחזרה. חמישה-עשר שבועות לאחר מכן היה אפילו טוב יותר "- חנהמוק. "בקרוב יהיו 6 שבועות אחרי הלידה, אני עצבני מאוד. כמובן, כולנו יודעים היטב שכשהלידתי את הבת שלי, לא היו לי הפסקות אדירות, אבל, כמו רבים מתבטאים, את הפעמים הראשונות זה עדיין כואב.

אני חושב עכשיו הדבר הכי קשה הוא למצוא זמן. הילד מתעורר הולך כאילו אנחנו מתחילים לפתור משהו!"- דליקין.

"היה לנו" סקס "אחרי שנתיים וחצי חודשים. השתמשנו בטונות של חומר סיכה והיה לי קיסרי. בכל מקרה זה היה מכאיב - מה לעזאזל???

אני מקווה פעם את הכאב משאיר ... חסין שלי בן הזוג שלי. יש לי ליבידו לעתים קרובות על אפס, "- Dorontos.

"אני לא זוכרת את קוגדו התחלנו לשים את זה בעדינות כדי לקיים יחסי מין. אבל אני זוכר איך זה היה גם כאב מדהים - בהתחשב בעובדה שהיה לי קיסרי. לא לכל אחד הוא לא הסוד, כי ליבידו סוף סוף חזר רק כאשר אני גם זרק את השדיים, "- Meggygirl. "חה ניסינו 10 שבועות מאוחר יותר (הייתי נורא haha). חנונו אל חדר המגורים, כי הילד ישן בחדר השינה שלנו, ואני לא יכול, באופן כללי, עושה את זה לידו.

EMMM, זה היה סופר מביך, אני רוצה להיות שוב חה בתולה. אבל בסופו של דבר הכל נראה. כולם ברורים לכולם כי מאוחר יותר חיכינו עוד חודש ושוב עשה ניסיון hahaha.

זה יהיה בשורה למעלה להוסיף ... זה היה מגניב להסתיר, להיות בבית שלי, "- whatvs_.

"אני רק ילדה היפוך שלושה חודשים, אנחנו, באופן כללי, יש סקס 6 פעמים, החל מ 6 שבועות. הבעיה העיקרית היתה יבשה. הייתי צריך להיות רגיל להביע כל כמה דקות כדי להפריע לשים lubrekant. ברור לכולם שזה מסיר, איך כולם נמס, מצב הרוח, אבל אנחנו מתמודדים, "- אספרסופולידשקי. "כבר עברתי ארבעה חודשים אחרי הלידה, אבל עדיין אין מין. אני מבועת. אני ממשיך, באופן כללי, לעכב את הרגע הזה, כל הזמן, כפי שהוא עומד, מבטיח בן זוג שמין יהיה, כפי שכולם יודעים, סופי שבוע. ליבידו על אפס. אני מאשים את הנקה הזאת. כולם ברורים כי אתה צריך לשבש היטב את הטיח הזה, אבל אני מפחד הנוכחי, "- Meriyf. "רכבתי שלושה חודשים.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

זה יהיה רע אם לא הבחין באיזו מין מפחד ממין, אחרי שילדה את אור הילד שלי במשקל ארבעה ק"ג. טוב, כמו ... אחרי כמה באים לידי ביטוי, איך היא יצאה ממני, כפי שאני יכול להיות בסדר שם??

פחדתי שהכול פרץ בתוכי, הליבידו נפל, הרגשתי כאילו היינו מביעים, לא נאותים. לא יש לי זמן קודם, לשים את זה בעדינות, חזרתי כמה באים לידי ביטוי, את המשקל שלנו, אין לי זמן meikap, ואני לא לשבת עלי כמו קודם.

זה מאוד ברור, אבל זה לא אומר כי לאחר הפעם אתה תהיה מוכן פיזית למין. תן לעצמך זמן. כן, המצב הוא זממו, אבל מאוחר יותר הכל שבור, "- PandaBearwithme.

זה לא היה כל כך רע כפי שציפיתי! לא כל כך פגוע. זה היה כל כך טיפש לפחד! בן הזוג גרם לי, באופן כללי, מרגיש טוב יותר, באופן כללי, להיפטר מהחוויות שהופרעו אותי אחרי יום ההולדת "- סנטימנטמאכין.

"היו לי 5 חודשים אחרי הלידה. באמת קיסרי. צלקת זמן מוקדמת יותר, באופן כללי, כואבת, אני מתרוקנת, והתינוק לא ישן. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל קצר יותר, עכשיו אין זמנים מועדפים למין "- Burnerrrs. "אין תצורות. אורגזמות זהים. הרופא ציווה כדי לומר לחכות 6 שבועות, אבל חיכינו רק ארבעה, כי שניהם אוהבים להפר את הכללים "- Upatstars. "אני לא אפילאק שעווה השיער שלי כי כרגע זה הרבה יותר כואב. יש לי מתיחה על החלק הפנימי של הרגל. סיימתי לאהוב את מה שאהבתי במין מוקדם יותר. אני צריך עוד משחק מקדים. אולי העובדה שאני צריך לוותר על תנוחות שבהן אתה יכול לראות את החסרונות שלי "- EatsCakesandleaves.

Просмотров: 85 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar