Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

09:57
מהו הרקע של מין רע וכיצד להימנע מצרות נוספות?

לא כל הגברים מלידת דון חואנים, אבל נשים - מנוסים כֶּנֶס. מדענים בריטיים ערכו מחקר והוכיחו כי כל 3 האיש על כדור הארץ מתקשה במהלך המין הראשון שלה. 1st קרבה מינית - אכן, צעד אחראי ואחראי מאוד בחיים צעירים שאוהבים זה את זה, אינם כל הזמן הם מסוגלים לעשות את זה צעד בטוחים וממלאים הכל נכון, לאחר שהנותן מעונג לעצמכם ולשותף.

התוכן של המאמר

1 לא הרבה להיות don juans .. 2 למה קרה? שלושה קשיים בחור 4 קשיים של הנערה 5 מין רע: רקעים מנטליים 6 ומה עכשיו, כל, סוף יחסים? 7 כיצד למנוע בעיות?

כמעט כל זוגות, באופן כללי, מתפורר או במשך זמן רב נמצאים במצב מדוכא, כפי שרובנו התרגלו לדבר, טינה הדדית זו על זו בשל אשמתו של מין עני. אל תעשה את זה, כי איך אנשים משמשים להביע, כל קשיים סקסיים ביותר נפתרו. זה יהיה אפילו טוב יותר, אם אנשים צעירים יבקרו את הרופא לפני הקרבה הקרובה הראשונה, יהיה גם לדון בכל השאלה מטרידה.

מאמר זה יספר על כל הדילמות, אשר, באופן כללי, יכול מופיעים במהלך הראשון, כראש יחסי מין, גם מצביעים על השיטות שלהם פתרונות אשר להגן עליך היטב מ רע מִין.

לא הרבה כדי להיות דון juans ... אני

כל האנשים על הארץ הזאת - אמנים שונים, כולם - באופן אישי. כן. ובצדק גַם. תארו לעצמכם עובדה אחת שמישהו יש מאהב טוב מבני הנוער, ומישהו צריך להיות יפה במשך זמן רב לפתוח ולמצוא כישרון בעצמך, זה הפך, לתת תענוג איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אדם אהוב. העיקר הוא לא למהר, בסופו של דבר, להסתובב מתח תענוג ופציעות נפשיות.

למה זה קרה?2

ראשית, זה גם בלתי אפשרי להאשים לא בחור ולא גברת. לא להאשים את עצמך, כי אתה בהחלט לא אשם על מה שקרה. לכל אחד מהאנשים יש קשיים אישיים שהוא אינו מסוגל לפתור לבד, בהחלטתו הוא זקוק לעזרתו של אדם קרוב וילדם.

לכן, אם פתאום קרה סקס רע בחיים שלך, רק לדון בו עם חצי שלי יחד למצוא דרכים לפתור בעיות.

קשיי הבחור 3

לא צריך, סוף סוף לחשוב, כאילו כל הגברים מתוכנתים למין מסוגל, באופן כללי, לעסוק בכל מזג האוויר, בכל חדר ובאופן שבו אנו מדברים כל הזמן עם כל הקריטריונים. הגוף של האיש רק מגיב לכאב, אי נוחות או אי הנוחות ואת הגוף של אישה. ג'נטלמן עלול לחוות הרבה צרות במהלך שלהם חוק סקס ראשון. את unboMinations obsprolined ביותר כמו יחסי מין עניים אצל גברים הם:

חֲרָדָה. פחד לא לספק האהוב שלך - זה הבחור האימה הנוראה ביותר. לשים לב לעובדה שרוב החבר'ה, לשים את זה בעדינות, משוכנעים כי הגברת, באופן כללי, יתחילו לשנות אותם, אם הם לא יכולים סוף סוף לספק אחד את השני. גברים כמעט מפחיתים את עצמם עם המוח עם הזוועות האלה, כי יש לעתים קרובות קשיים עם זקפה במהלך הראשון, כפי שאנו מדברים כל הזמן יחסי מין. כדי להחזיר את הקמת, אתה צריך להירגע, זה הפך להיות אפשר להרפות מכל המחשבות הרעות. פורנו הפדרלי. כמעט כל המתבגרים בחברה המודרנית קשיים עם זקפה במיוחד בשל צפייה רולים פורנוגרפיים. המוח סוף סוף מתרגל סוף סוף לשלוח דחפים התרגשות ספציפית צופה וידאו, ועל איך היינו מדברים, ליידי תוסס עם ילד רק "לא לקום". בעיה זו נפתרה בפשטות. יש צורך לומר מה הוא רק הכרחי, באופן כללי, להפסיק להסתכל פורנו, ולאחר כמה חודשים הגוף יהיה שוב, סוף סוף, לעבוד בדרך כלל. חוסר יוקרתיות. אימפוטנציה אינה נוראה כמו העורכים של מגזינים זכר מייצגים אותו.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. שוב ושוב, לקוחות - צעירים מצליחים אשר מבקשים להסתכל על הפסטיבל, הליכה ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. הרווחים הזו די די, על מנת לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

רוב המחלות מעוררות אימפוטנציה מינית פשוט מטופלים. זה רק הכרחי לבקר את הרופא שלך משתתף, ולאחר מכן להירשם לקבלת הקבלה לגינקולוג או אורולוג. אחרי כל הזמן ריפוי, אתה לא זוכר את הצרות הישנות. הכל על מה לעשות אם זה לא לקום לקרוא כאן. חוזה. יש לציין כי חבר של אדם לא יכול להיות קשוח מספיק עבור הקדמה של הגברת בנרתיק, אשר יוביל למין לא מוצלח. או פינאלה מהירה אפשרית. כדי למנוע זאת, יש צורך להאריך את זה, כפי שכולם אומרים, ענייני הכנה, גם לעשות אוננות הדדית, אשר גם יסייע להיפטר מתח, ובמקביל הוא יסיר התרגשות מופרזת עם איברי המין. פציעה של ילדים. זה יכול להיות זה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, הצעיר היה קצת פגיעה נפשית בילדות, אשר כרגע מונע ממנו לחשוף כמו מאהב. כדי להתגבר על מכשול זה, אתה רק צריך לדון בחור מזל קשה ולכן לומר לך. Toriplevism. מעת לעת אנשים צעירים מאוד ממהרים בפעם הראשונה שלהם. בדרך כלל, אישה לא רק יש זמן לעורר, הנרתיק שלה נשאר יבש, וחבר הבחור אין זמן כדי להדגיש כמות מספקת של חומר סיכה. כדי לפתור את העסק הזה, לקבל חבר זה לזה יותר ולשלם יותר תשומת לב לאזורי השותפים הארוגניים. הרפיה חסרה. בסמיכות, זה ביסודו לדעת מתי להיות מתוח, וכאשר, איך להתבטא, רגוע. מאה אחוז להירגע בצילום של הקדמה, ואתה תהיה מופתע איך צבע יהיה גם מרגיש במהלך הקרבה. אִי נוֹחוּת. למרות שאדם אחד הוא אי נוחות לא נעימה, במיוחד, במהלך הקרבה. לפני ביצוע יחסי מין 1, בחר מקום נוח מאוד כדי למנוע סקס רע.

קשיי הנערה 4

את הקשיים של הנערה, למעשה, בדיוק כמו הבחור, אבל יש מספר הבדלים פיזיולוגיים בסיסיים:

פרק זמן. זה לא יהיה איך לקיים יחסי מין במהלך הווסת. כולם יודעים שזה יכול להכריח את הגברת כביכול כדי לחוות את ההרגשה ללא שינוי של אי נוחות ובושה על מצבו. אימה defloration. מניעת חקירה היא חולה מאוד כמעט לכל הנשים, תהליך שלא ניתן לעשות זאת ללא הכשרה לטווח ארוך. ואפילו לא צריך לדבר על מה שהרגיע את הגברת, להשיג את אמונתה המלאה, ומאוחר יותר, נכנס בזהירות את הזין הקשה בנרתיק, עם דחיפה רכה של נבט. כולם יודעים שהכל צריך להיעשות רק באישור הנערה, ממתין לנכונותה, בסופו של דבר, כדי למנוע פגיעה נפשית אהובה, גם סקס רע. הנרתיק הצר מאוד. הבחור הזין הגדול - לא כל הזמן סיפוק למחצית השני שלו. כדי למנוע מין רע ופציעות, באופן שווה למתוח את השותפים הנרתיק עם צעצועי מין או אצבעות, ורק מאוחר יותר להזין את השורש החזק ביותר שלך lono שלה. נרתיק יבש. ללא ספק, ראוי להזכיר כי כמעט כל הבנות צריך עוד יותר זמן כדי לעורר, אם גברים. זה אומר שזה אומר כי על מנת להיכנס Kinderbody שלך בהורה שלך, לוודא כי הנרתיק שלה הוא די רטוב מוכן לקבל אותך. עבה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, פולני בתולה. כמעט כל הנשים יש כפפה יש מספיק דחוס, ולשבור אותו עם חבר עשוי להיות בלתי נסבל עבור משימה הבחור. כי במקרה כזה הוא פשוט, בסופו של דבר, כדי לקבוע פגישה לגינקולוג, אשר יחזיק מפעיל כדי להסיר את splava. אז אתה לא מציין גברת מלוח וכאב ואתה יכול בקלות ליהנות האנשים שלך, כמו אנשים נהגו להביע, תחילה מינית.

סקס רע: רקע נפשית 5

צריך להישמר בראש כי תנאים מוקדמים נפשיים חשובים כמו פיזיולוגית.

אם הפציעה הוחלה על ידי הנפש בילדות גדולה מאוד, ולאחר מכן פנה לפסיכולוג עבור כמה מאיתנו כל הזמן מדבר על ידי עזרה מוסמכת. אי אפשר להזניח בריאות פסיכולוגית, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אדם אהוב. פציעות סומטיות לעתים קרובות הרבה לא בטוחים ביותר, אם הפציעה היא פיזית.

ועכשיו, הכל, סוף היחסים?6

סקס רע - לא סיבה לפרידה או אפילו את המריבה הקטנה ביותר. זכור שהוא יצא כזה לא אשמתך, נסה לפתור קשיים יחד, כל הזמן ובכל דבר תמוך זה בזה, ואת הקרבה שלך כל הזמן, לשים את זה בעדינות, יהיה בלתי נשכח.

כיצד למנוע בעיות?7

הימנע צרות וכן לדבר כדי למנוע מין רע, אתה יכול לעקוב אחר השיטות הבאות:

מדבר בדוכאם. טיול לגינקולוג. טיול לאורולוג. טרקים במוצרים ארוטיים. פרלוד ארוך. חוֹמֶר סִיכָּה. מקום בטוח. אמון מלא.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני חייב לומר שאני עובד עבור סקסולוג במשך 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי. נערות ליווי בחיפה

סקס לא יכול להיות כמו אנשים נהגו להביע, ללא דופי כל הזמן. זה הולך לעצמו, או המצב ההפוך יכול לקרות איך אנחנו רגילים לדבר, לפחות איזה רגע. לא מרגישים קריטיים מאוד בעצמך! סקס רע הוא לא סוף העולם. לכל אדם בחיים יש תקופות או ימים מסוימים כאשר הוא בכנות "לא את הרעננות הראשונה".

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה נפשית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

זה משתקף במין. עבור חבר 'ה, למשל, שפיכה מוקדמת - הבושה המפחידה ואסון אמיתי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אבל זה לא כך! אישה הולמת הכל ילך. אחרי כל אחד פתאום חבר לא לקום - זה לא הכרחי סוף סוף לקבור את הערכה עצמית שלך. כולם יודעים מה יקרה. לטפל בכל מה שקורה במיטה עם דרמטי. כל מה שאנחנו לא ללא רבב!

Просмотров: 76 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar