Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

09:51
שיעורי ריקודי בטן מקוונים

הפוך את הסלון שלך לאולפן כדי ללמוד ריקוד אפריקאי שבטי, לעזור לך עם ירכיים רפויות ובטן שמונה.

ריקודי בטן נהנים על ידי אנשים ברחבי העולם במשך עשרות שנים. מהטובים ביותר של הוליווד (שחוגגים בהופעת המחצית של מדונה ב-1984) ועד להופעה של ריהאנה ב-2015 בסין, הריקוד המזרח תיכוני הוא הדרך החדשה להיות בריא.

היו מחקרים רבים שמגיעים למסקנה שצורת ריקוד זו יכולה לגרום לירידה במשקל ולשיפור מצב הרוח על ידי הפחתת הורמוני הלחץ ברמות הדם שלך מכיוון שהיא מעסיקה את שרירי הליבה העמוקים שלך ומניעה את הלימפה דרך מערכת כלי הדם של הגוף. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Afula.php

מי יכול לעמוד בפני התנועות ההיפנוטיות והחושניות של ריקוד הבטן? צורת האמנות מקורה בתרבות העות'מאנית של המאה ה-19, עם צורות אקספרסיביות רבות של ריקוד כמו ריקודי עם טורקיים.

בשל כך, מדובר באחת ההופעות הנצפות ביותר ביוטיוב.

ועד עפאי מלמד ריקודי בטן באינטרנט. היא השלימה את האמנויות שלה בברקלי קולג' למוזיקה ויצרה אתר אינטרנט לשיתוף רעיונותיה וללמד ריקודי בטן באינטרנט, שנקרא "מגרש המשחקים של רקדן הבטן".

מאז הקמת האתר הזה Waad הפכה לסנסציה אינטרנטית עם אלפי, אולי אפילו מיליוני עוקבים בכל הפלטפורמות החברתיות הגדולות.

מגרש המשחקים של "ריקוד הבטן", הוא פלטפורמה חינוכית המוקדשת לחינוך רקדנים שרוצים ללמוד כמה תנועות בסיסיות או מיומנויות כוריאוגרפיה בשינויי משקל מלפנים, מאחור או צד. זוהי חווית לימוד של תיעוד חזותי שהופכת צבעונית יותר מדי שנה. ובכך לפתח ולשפר את הכישורים שלך.

ריקודי בטן היא צורת אמנות שיכולה להתבצע הן כביטוי לכשירות אמנותית ותרבותית, או לשמש כפעילות פנאי פונקציונלית אסתטית או חברתית.

כעת ניתן לקחת שיעורי ריקודי בטן בנוחות בבית בעזרת מדריכים מקוונים המעבירים את צורת האמנות האטרקטיבית לפלטפורמות שונות. ישנן הטבות שונות המוצעות על ידי הזרמה מקוונת של שיעורי ריקוד אתני. שוק נישה זה חדש וצומח על בסיס יומי. היא הביאה את החינוך ברחבי העולם מבית ספר אחד לתיאטרון העולמי תחת מצלמת וידאו אחת ללא הגבלה על פלטפורמת הצפייה, אזור הזמן וזמינות הדפדפן שלה.

Просмотров: 66 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar