Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:41
איך מילה משפיעה על מין - גברים מ Reddit Dalited תשובה

השאלה העיקרית כל כך מודאגת לגבי הרוב המכריע של גברים: בין אם זה אומר כי הסרת הבשר הקיצוני עושה את הפין פחות רגיש? מחקר שנערך לאחרונה הוכיח כי אין הבדל משמעותי ברגישות לכאב או לחום בין הבשר הקיצוני וחלקים אחרים של הפין.

התוכן של המאמר

1 האם יש הבדל במין לפני ואחרי ברית מילה

מומחים של המגזין של הרפואה המינית מצביעים על כך שהבשר הקיצוני אינו משתפר ואינו מפר את חיי המין. אז, ברית מילה לא לפגוע בתפקוד המיני, רגשות, הנאה וסיפוק.

עם זאת, ראוי להקשיב לדעת הגברים עצמם. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

האם יש הבדל במין לפני ואחרי ברית מילה

הם קשיים זכריים עם הישג אורגזמה - לספר גברים מאדום.

"לפני כמה חודשים עשיתי ברית מילה, ואני יכול לומר שיש הבדל קטן כשמדובר במין אוראלי. אני בן 28, אז היה לי מספיק זמן להתרגל בשר קיצוני. כל שאר הפעילויות המיניות אינן שונות דברות ". - SEM00 "עשיתי את המילה בשעה 21 בשל פימוזיס. הופיע מיד סופין. אבל עם הזמן, הוא ירד באופן משמעותי. ". - madgeniforment "עשיתי מילה על עדות רפואית, ואני באמת לא שם לב לשינויים במין. הבעיה היחידה היא כי התפרים שהניחו את הרופאים היו מודלקים, ועכשיו יש לי הרבה צלקות שם, מה גורם לי ביישן ". - the_bestest_sloth "עשיתי ברית מילה בגיל 25. עכשיו הכל שונה לחלוטין. לא טוב יותר, לא גרוע יותר ... רק אחרת ". - InvictUSB "חתכתי בגיל מתבגרים בעדות הרפואית, לא היה לי שום חוויה מינית, למעט אוננות. שמתי לב שהפין הוא עמיד יותר לגעת. אני באמת חושב הכל הוא בנפרד ". - מיקביא 1 "עשיתי את זה ב -20 שנה. זה לא הבחירה שלי. לאחר הניתוח, חבר שלי הפך להיות רגיש הרבה יותר מאשר קודם. וכתוצאה מכך, סקס בהחלט לא נתן הנאה לאחר הניתוח. - k1ng_n0thing "רק רוצה שתדעו כי רוב הגברים הקצוצים אינם משתמשים באוננות סיכה. זה קלישאה ". - מזדיינת "סקס עצמו נראה פנטסטי וטוב יותר מבעבר". - מדהים "אני לא מתחרטת מה שעשה את זה. עכשיו הבשר הקיצוני שלי הוא מונח בנוחות במהלך הקמת ". - worksinretail "אני אורולוג. ומעולם לא שמעתי מישהו מחולים מספרים לי אחר כך שיש לו השפעה שלילית על רגשותיו. לא אדם אחד ". - Purpleddit "נעשיתי רגיש יותר, וכתוצאה מכך, סקס לא כל כך נעים. מבצע מקלקל לי את חיי המין. יש לי הרגשה כזאת שאני משתמשת בחבר של מישהו אחר. - k1ng_n0thing "נחתך מיד אחרי הלידה, וכשאני רואה ויכוח על מילה, שבו אנשים אומרים שזה תמיד מקטין בחדות רגישות ועושה מין לא נוח ... ובכן, אני חושב שזה צ 'ילו של הכלב". - OneImerocket13 "הייתי צריך לעשות ברית מילה ב 22 בגלל phimosis. סקס הוא טוב יותר עכשיו.

גלוי מנוסה רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם כמובן חסרי עניין טקטיים. רק זה בהחלט לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

בכלל לא היה אובדן רגישות. אני מרגישה שבכל זאת ניצחה הרבה על ידי עושה את זה, ואם הייתי צריכה, הייתי עושה את זה שוב ושוב. ". - omnirusted "עכשיו הזין שלי נראה טוב יותר בתצלומים, זה רגיש יותר, ובכל זאת אני מחזיק במיטה עוד". - גמגום "לא הבחנתי בהבדל גדול במיטה. למרות שזה היה לעזאזל כאב במשך שבוע לאחר ההליך ". - Feloniousfelon "אני אוהב את אורגזמות שלי אחרי ברית מילה, אבל עדיף לאונן עם בשר קיצוני. למעשה, את ההבדל מינימלי ". - "כן, אני מרגיש שאני צריך באמת לזיין כדי לסיים. איבדתי את חומרת התחושות ". - Crownedterror "כן, עשיתי ברית מילה בגיל 24. עכשיו אני בן 25.לפני הניתוח, הפין שלי היה רגיש יותר במהלך יחסי מין. עכשיו הוא כאילו אונמע. כמו כן, עכשיו אני כל הזמן. שניהם נהדר. סקס עדיין מדהים ». - PancakesareniceBitch "אני יכולה רק לדבר על הניסיון שלי, אבל אני לא מבחינת בהבדל כלל". - Housefareye "עשיתי את זה בגילי 20, ולמרות שהמין נראה קצת שונה, הוא עדיין היה נעים מאוד, ובמשך כמה חודשים היה קשה לזכור אם הוא באמת אחר". - stooby2 "נחתך בגיל ההתבגרות ועדיין היה בתולה, אבל אוננות הרגישה אחרת, רק בחודשים הראשונים לאחר הריפוי. אחרי זה, אין הבדל. - Zerbey "בקיצור: הכל מאוד, אדם מאוד!-. - _חושב חופשי_ "אמרתי מילה מסיבות דתיות. בעבר, הפין שלי היה רגיש מאוד. זה היה אוננות בכאב בלי כל חומר סיכה. עכשיו הכל בסדר. המין שלי נעשה הרבה יותר טוב ". - Macempty "בשבילי זה יהיה הרבה יותר עדיף אם היתה לי הזדמנות להציל את הבשר הקיצוני, גם אם יהיה איזושהי בעיה הדורשת ברית מילה". - ZADDYSCOMING "הרסן שלי ובשר הקיצוני הפנימי נותרו שלמים. אני מצטער בכנות על גברים שהוסרו באזור זה. זו הסיבה מספר 1, שבו אתה שומע כי כל כך הרבה גברים נשללים רגישות, בעוד גברים רבים אחרים אין בעיות ". - OLIS_33 "מנקודת מבט מדעית, אין הבדל. ואני לא מרגיש את זה ". - Sinspreader88 "אני עדיין מקבל הרבה הנאה סקס, אבל זה לקח לי קצת זמן להתרגל. באופן כללי, אני אוהב את המין הקצוץ יותר. - Ripamram117 "סקס לפני ואחרי ברית מילה לי אותו דבר". - Kornfan84 "סקס היה נעים, הכל עבד כפי שהיה צריך להיות, אבל לא ממש אוהב את ההרגשה של לגלגל את הבשר הקיצוני. לאחר שהחברה שלי העלתה את שאלת המילה, וכיוון שכבר הייתי נלהבת ברעיון הזה, זה נעשה. יש לי אותה רגישות כמו קודם. - Astulabingh "הודות לראש החשוף, המין שלי הפך למים עוצר נשימה! לא רק בגלל החלק הפיזי, אלא גם בשל המרכיב הפסיכולוגי ". - רקפופקורן "הכל כמעט אותו דבר. לא ראיתי שום הבדל ". - andrewdmc "אני באמת שמח שעשיתי ברית מילה. זה היגייני, שום דבר לא כואב, הזין נראה אטרקטיבי יותר ". - Glassoutside "אשתי מרוצה ושתי משיגה בקלות. אני מרגישה יותר מתח בראש. עם זאת, בשל הסרת הבשר הקיצוני הפנימי, אני יכול להחזיק מעמד זמן רב יותר. ". - ג'פרי צ'אנג "המטרה היחידה שלי של פעולה זו היתה מסוגלת לעסוק בלי כאבים במין חודר אגרסיבי. החלום שלי התגשם!-. - אדריאן קרוא "אם היתה לי ברירה, הייתי מביאה לעצמי בשר קיצוני. לא בגלל כל הבדל במין, אבל בגלל שהוא הגן על הפין שלי מפציעות אפשריות ". - בעילום שם "במהלך יחסי מין, נראה כי גירוי מתרחש לאורך כל תא המטען, כי העור כבר לא כל כך נייד, למעשה די רגיש". - אריק סער "יש בזה מפלגות חיוביות, כמו חוסר הריח הריח.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. במיוחד לבחור איסוף, אחד יהיה להקצות את הרמה יהיה לאסוף חברה חמודה.

אובדן רגישות כלשהי בשבילי לא משנה הרבה. חבל שלא יכולתי לגרום למילה מוקדם יותר ". - SID_333 "עכשיו סקס זה לא כל כך טוב. קשה לי לקבל כל כך הרבה כדי לשפוך. זו היתה ההחלטה הגרועה ביותר שקיבלתי אי פעם ". - דניאל לי חלם "אמרתי מילה כשהייתי בת 47. דורש קצת זמן להתרגל רגישות נוספת, אבל אני אוהב איך חבר נראה עכשיו. לעתים קרובות אני מאונן, ומין עם נשים עדיין טוב ". - פיפה מקווין

Просмотров: 6245 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar