Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

05:54
8 בעיות המתרחשות במהלך יחסי מין על נוף של בחורים

הכל הולך לפי התוכנית רק בשירים של "הגנה אזרחית". כשזה מגיע למין, תמונה ללא דופי אתה בלעדי באופן בלעדי בסרטים רומנטיים בסצינות מוגדרות. המציאות היא הרבה יותר פרוזאית, ויש חבורה של בעיות קטנות אבל מעצבן שיכולים לשכון זיכרונות ממין.

התוכן של המאמר

1 בעיות במהלך יחסי מין

קרא אילו בעיות במהלך יחסי מין גברים לא נעימים במיוחד - על פי החבר'ה עצמם

בעיות במהלך sexi

ליידי בחילה כאשר הוא על גבי

רק זוכר את הכלל הזהב: אין לקיים יחסי מין על בטן מלאה.זה עובד כאן הכל כמו גם בספורט: לא סביר שאתה יכול במהירות לרוץ במהירות לקפוץ, מוזן ל Dump.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, ואילו ההצעה באה בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין כי ליסר לא יותר מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ו ליווי מודל בכיתה VIP הוא סימן של מעמד.

ומין הוא אותו ספורט, ולא מגיע, אם הוא פועל על מרחק קטן או ארוך.

זה מנופח רועד, כאשר אתה על גבי, יכול לארגן את המנגנון שטרבול שלך לטאטא אמיתי - יהיה בצורה מושלמת, אם בסופו של דבר הכל יהיה מוגבל רק סחרחורת אור. למעשה, הסיפור ידע ומצבים רבים יותר מגעילים, שבקושי זה לא שווה לדבר עם שולחן אוכל או במהלך הקדמה עם שותף. אולי לא נלך לפרטים ואנחנו. אחרי הכל, זה ברור אילו סורי הם על?

הם תמיד טובים יותר לעשות קצת רעב.

דמוס בחילה במהלך מציצה

הכל עובד, כמו גם בעבר pt על בחילה במהלך יחסי מין בתנוחה מלמעלה. נכון, מתוך בחילה במהלך מין אוראלי, הגברת סובלת סדר גודל לעתים קרובות יותר, טוב, רפלקס הקיא יכול לעבוד אפילו עם בטן ריקה לחלוטין.

כדי למנוע מצבים מגעילים, לעתים קרובות הרכבת עצמך. ובכן, או לפחות לנסות לבנות מנהל מציצה מקצועי לעשות זיכרון חיובי, כי זה יהיה בסופו של דבר להיות הפוך לחלוטין.

ריח נבזי של הנרתיק

נוכחות של ניחוש חלש לא פולשני מן הנרתיק הוא נורמלי, אבל זה לא סביר להניח במהלך יחסי מין, וחוץ מזה אוראלי. לפני כל מעשה מיני, זה ביסודו מטפל היגיינה, ולכן, ואת השותף שלך. כן, מעת לעת הוא הורג רומנטיקה, אבל זה אפילו פחות סביר לתת חיים לזיהום פטרייתי. נערות ליווי בהרצליה

אם התלונות על הריח מן השותף לא השתנו (או אם אתה מבחין בעצמי), גם כאשר ציות לכל כללי היגיינה, אתה עלול לסבול מקנדיסיס או אחרים stis. בהחלט לפנות לרופא ולהחליט על העסק הזה עד שהפך למשהו יותר ברצינות נוחות נפוצה.

Broop עם אלכוהול

לשתות כוס יין במהלך ארוחת ערב משותפת לפרוש בחדר השינה - תרחיש מושלם לערב רומנטי עם גבר. לקולנוע.

למעשה, אנחנו לעיתים קרובות מושכים למין אחרי אלכוהול, עם מעלות גבוה יותר של המשקה, יותר נלהב יהיה הרצון ואת יותר paz. תחת מידת הגברים לעתים קרובות לחוות קשיים עם הקמת, וריח של אדים זכות האדם הראשי לא צפוי לתרום לבירור שלו.

יתר על כן, זה יהיה קשה לו אם אתה שיכור רק, כי במצב כזה אתה לא יכול להיות על גל אחד עם השותף שלך, אשר עשוי להיות מרופד מין ארוטי וחושני, ולא תשוקה של בעלי חיים תחת השפעת אלכוהול.

ניסויים ללא ביקוש

אנחנו נהיה כנים, זה לא אוהב אף אחד.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בכיבוש בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מודעים שהיום Escoger רק רואה את הלקוח באירוע, מספק השיחה ליווי אישה VIP מחלקה ישמש כסימן של מעמד ציבורי.

השלטון הבסיסי ביותר למין הוא מושג הסכמה, והוא עובד בשני הכיוונים.

כולנו יודעים כי הערמונית היא אזור ארוגני חזק בחורים, וזה לא משולל את האמת, אבל איש לא יעריך אם אתה לדחוף את האצבע שלך בנקודה אחת פי הטבעת שלו. הכול אותו דבר, אם יקרא משהו על אורגזמה הפוסט-פרוקל וללא ביקוש הייתי יפתור אותך בתקווה שזה היה רוצה את זה בשבילך: בשבילך, כמעט בוודאות זה יהיה מגעיל ולא נעים, וגוף כזה יהיה בו זמנית להפחית את רמת האמון בינך. אתה.

הרבה דם

אנו מבינים כי שמירה תחת שליטה זה למעשה לא מציאותי, במיוחד אם אתה בתולה או אם יש לך הנרתיק צר מאוד, אז אל תדאג אם הדם ראה את הדם אחרי מין: בהחלט לא עבור חוויות אסתטיות של גבר. כן, תמונה כזו תהיה לא נעימה לו, אבל אם גבר אוהב אותך מכל הלב שלי, המצב שלך יהיה חשוב יותר בשבילו, ולא הרגשות שלו. אם רק אנחנו מדברים על המפטוביה - פחד מדם, - במקרה זה, אתה יכול להבין את זה.

אם הדם במהלך המין אינו מתרחש לעתים קרובות מאוד (טוב, אפילו רק כמה פעמים), זו סיבה לפנות לרופא, ולא להצדיק את השותף. אגב, נוכחות של אי נוחות במהלך יחסי מין נמצאת שם, - למטפל מוסמך או לגינקולוג.

אישה אוטובוסים בפנים במהלך חיבה אוראלית

זכור שאנחנו קוראים על סקס על בטן מלאה? כמעט לא נעים, כמו בחילה, אולי שחרור של גזים, במיוחד כאשר זה קורה ישר מול השותף במהלך מין אוראלי.

אם אתה מרגיש שמשהו דומה הוא לא מושלם, ללכת על הטריק: להסיח את השותף שלך, למשל, לנשק ולהפוך אותו לעזוב את אזור "מסוכן" - בעיקר עד אז זה לא קל לך.

האישה משאירה את התרופה היגיינית שלו בשימוש ליד המיטה

למרבה המזל, כרגע, גברים רבים החיים עם גבירות שייכים לגמרי סובלני ונאמנה למוצרי היגיינה בשימוש נותר בשירותים. אבל לא משנה כמה מדהים - סובלני הוא האיש שלך, להשאיר את הסוכן היגיינה בשימוש ליד המיטה - זה עדיין מאוד.

ובכן, מה אנחנו יכולים לדבר, אם קצת זמן מבולבל, טמפונים מבולבלים לקחת את הנשים שלהם, או להיות מתנפץ להגיש אטם טהור שלה? מן החבר 'ה כאלה, אגב, צריך להיות מוחזק, אבל אם אתה זניח ההיגיינה שלך - יהיה לברוח ממך.

Просмотров: 743 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar