Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

16:41
12 הרגלים לפגוע בחיי המין שלך

Sexologists זיהו מספר גורמים המסוגלים באופן משמעותי להפחית את איכות הקרבה אינטימית בקרב אנשים בריאים למדי. אלה כמה הרגלים שהפכו לחלק מאורח החיים של רבים מאיתנו.

התוכן של המאמר

1 לא לזלול 2 לא להיות מחבב מזון מלוחים 3 הימנע מתח 4 לא לפספס את הקדמה 5 מין תעסוקה אינו מכשול 6 לא מביאים סקס עצוב הרגלים 7 לא להשתיק על שלך - 8 לא להיות discouraged עקב הגוף שלו 9 לא להתעלל אלכוהול 10 אל תשכח מקל 11 צפה במותניים 12 לא מעשנים

לא לדכא אותי

אם אתה אוהד של "לא בריא" מזון, אז הגוף שלך בהדרגה מצטבר רווי ומשלוחים, סוכרים פשוטים, מעודן פחמימות. כתוצאה מכך, כל זה משפיע על זרימת הדם, וכתוצאה מכך, ב מלא. בנוסף, יש לך תהיה חרב, ותנועות פעילות במהלך המין יתחילו במהירות לוקח. מסרבים צ 'יפס וחטיפים, להיכנס יותר ירקות, פירות, טרי בתזונה מיצים וחלבון ירקות (טופו, זרעים, שעועית, אגוזים). כפרס תזונה בריאה לך למין לקבל אנרגיה נוספת.

לא מקבלים מזון מלוח שיכור 2

צריכת מופרזת של מוצרי מלוחים מגדילה סיכוי קבל לחץ דם גבוה, פרופורציונלי הפוך הליבידו שלך. נסו לא לקנות מוצרים ארוזים המכילים עודף נתרן, ולוודא כמה מלח להוסיף את האוכל שלך. במקום זה נסו ללכת לזה אינם מכילים מלח, תבלינים טבעיים עם תבלינים עשבי תיבול ארומטיים.

הימנע מתח 3

חרדה ארוכה, מתח לא רק לדכא דמעה. כאשר בגוף שלך יש הורמונים ארוכים המיוצרים זמן הלחץ, הם מערער את הבריאות של הגוף והרוג את הרצון לעסוק מִין. אם אתה לא יכול למנוע כל הזמן מפריע מקור לך גירוי, לחשוב על דרכים מתאימות להתמודד עם המצב שלך. קח את הזמן לטיולים קבוע בפרק, יוגה או אחר שיטות מרגיעות, צפייה קומדיות טובות והילוכים הומוריסטיים. להרים את עצמך מה אתה יכול לקחת, להירגע ולסיח את הדעת מצב מלחיץ.

אל תחמיצו את PRELUDE4

סקסולוגים מאשרים כי עניינים ראשוניים גיוון מיני יכול לעשות חיים אינטימיים טובים יותר ובהירים. באחד מחקר בקרב גברים ונשים היו סקר נגד האינטימית שלהם חַיִים. 8700 אנשים אישרו כי ההקדמה של מגוון של מינים גירוי משמעותי מאריך את הזמן של המין שלהם. אוֹנָנוּת, סקס אוראלי, צעצועים ואביזרים שונים הם בלתי נדלים מקור ההתרגשות. אל תזניח אותם.

סקס התעסוקה אינו חובה 5

כאשר החיים הופכים דינמיים מדי צבועה על ידי דקות, סקס יכול להיות הפריט הראשון שתכה מתוך שלך רשימת "עניינים דחופים". אבל קרבה אינטימית צריך להישאר עדיפות ביחסים אישיים. זמן תכנון למין למישהו ייראה פעולה פרגמטית, אבל זה יעזור לך לא לדחות אירוע חשוב. לכן, לעשות סימן בלוח השנה שלך מקל על תוכנית זו, אשר יידרש ויוביל יותר תכופים "פגישות" במיטה.

לא מביאים סקס עצוב הרגלים 6

שלך מונוטוני, ממולא שואל, פעולות במיטה הפך לשגרה, ואתה אפילו לא מודע לכך.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה יעשה חברה מצוינת.

בחר מתוך זה קהילות, לחוות עמדות מיניות חדשות, לעשות אהבה בלתי צפוי במקום, או לפחות בזמן כזה שבו אתה לא רגיל לעשות את זה. לְהוֹסִיף ב צעצוע מין היומי שלך, עיסוי ארוטי, תחתונים סקסי, שלך החיים הסקסיים יהיו רוויים.

לא להשתיק על שלך תשוקות 7

אם אתה לא אוהב משהו בחיים האינטימיים שלך, או יש פנטזיות, רעיונות חדשים שאתה רוצה לנסות, לדון בו עם שותף או שותף. אל תדאג לתגובתם, לחשוב על רגשות וצרכים משלו. הכנות שלך יכולה להביא פירות בלתי צפויים, פתאום מתברר כי חבר או חברה כזאת יוזמה ויש להם גם כמה משאלות פיקאנט.

לא להיות discouraged עקב הגוף שלו

חוות דעת על הדמות שלך ואת ההצהרות של אחרים על ציון זה להשפיע באופן משמעותי את הביטחון העצמי שלנו. כאשר אלה פסקי דין שלילי, ההערכה העצמית שלך, כמו גם אטרקציה מינית, מקבל מכה חזקה. להיפטר הרגלים לענות ולדכא את עצמך מחשבות על חסרונות צוותים. להתמקד באיכויות כמוך בעצמך. אוהב את עצמך, זהיר לגבי עצמך, לנסות לבזבז זמן רק עם אותם אנשים שאיתם אתה מרגיש נוח ובטוח.

לא להתעלל באלכוהול 9

חלק היין או הבירה עשוי לעזור להירגע, אבל עודף אלכוהול הוא מסוגל לגרום לך ליפול ולהירדם ביותר לא נכון. מטרד נוסף שיכול למצמץ אותך - Outlou אתה לא זוכר מה קרה במיטה ערב. גברים, ב אשר הגוף יותר מדי אלכוהול לעתים קרובות לא יכול לשלוט שלהם סופיה. הם גם בהצטיינות מוקדם מדי או לא יכול להשלים התחיל.

אל תשכח לאבורגן 10

אם אתה לא מקבל מספיק לישון, אתה יכול לאבד אינטימי תשוקה ומפחית באופן משמעותי את רמת הכניסה המינית. אחד המחקר הראו כי נשים המבלות בחלום הניח עבור מלא הפרידה זמן בילוי לקבל הנאה נוספת ממין ורצונם לקרבה מופיעים לעתים קרובות יותר.

תיזהר המותניים

סולם קנה מידה מראה קצת יותר מהרגיל? אם אתה ירידה כמה קילוגרמים, אתה יכול להיות יותר מהיר מתיחה במיטה. זה נכון במיוחד עבור חבר 'ה. מחקרים של סקסולוגים טוענים כי גברים אשר מותני עולה על 100 ס"מ הוא לעתים קרובות יותר רגישים סימנים של תפקוד לקוי, ולא בחורים עם בטן שטוחה יותר.

לא לעין 12

רשימת הסיבות מדוע עישון מזיק לבריאות, מאוד ארוך. אחד הפריטים - חדה מקטין כניסה מינית. חומרים מסרטנים בטבק משפיעים לרעה על זרימת הדם לחץ דם שיכול לגרום לתפקוד מיני, במיוחד מנציגי זכר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

גורמים רבים משפיעים על איכות חיי המין. לכל אדם יש הרגלים מסוימים המשפיעים לרעה על רמת הליבידו ואת תהליך המין עצמו. הם צריכים להיפטר מהם - תאמין לי, אתה לא לאבד שום דבר בדיוק, אבל רק לרכוש. כך שהרמוניה שולטת בחיים, והגוף עבד, כמו שעון, יש צורך לעמוד בכללים פשוטים: רציונלי וכראוי לאכול, לשחק בספורט, לסרב לעשן ולאכפוף, לשלם מספיק זמן כדי שהוזכרו בריאות.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה באה בפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים, למעשה כי הנמלון רק נראה ללוות את הלקוח באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי ילדה בכיתה VIP ישמש כמחוון עמדה.

זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה! על היווצרות של כל הרגל (רע וטוב) יש צורך רק 21 ימים. לעבוד על עצמך! https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

Просмотров: 8561 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar